
Klaas
7 maanden geleden
Slav forest ,Prima pellets 👌👌alleen al om de afbeelding op de zakjes zou je ze moeten kopen!! Kontakt netjes verlopen ,net als levering!!

Anne Hendrika Dootjes
7 maanden geleden
Zeer tevreden met my premium pellets! De pellets branden snel en geeft een hoge warmte afgifte. Ook het glazen deurtje van de kachel blijft schoner dan met andere pellets. Een echte aanrader!

Pedro Bulkens
7 maanden geleden
Prima pallets ,goede service.

Gerwin Witteveen
7 maanden geleden
Fijne pellets en goede prijs, altijd netjes over de drempel geleverd ,en betalen na levering

D Beurskens
7 maanden geleden
Wij zijn nu 2 jaar klant van veluwsepellets en kan niks anders zeggen dar ze prima kwaliteit pellets leveren en een uitermate goede service die je echt nog maar zelden tegenkomt..👍

Bram Sjoukens
7 maanden geleden
De Firestick pellets doen het zeer goed.
Zowel qua warmteafgifte en kwaliteit. Ook het gebruik valt mee.
We kunnen af en toe 4 dagen met een zak doen. De kachel is dan gemiddeld 5 uur per keer aan op z'n laagste stand en wordt het door het hele huis behaaglijk warm.
Ook de as afgifte valt erg mee.
Het contact met Andries, de levering en betaling heb ik ook als zeer prettig ervaren.
Kortom zeer tevreden en zal in het voorjaar zeker weer bij VeluwsePellets bestellen.
Zowel qua warmteafgifte en kwaliteit. Ook het gebruik valt mee.
We kunnen af en toe 4 dagen met een zak doen. De kachel is dan gemiddeld 5 uur per keer aan op z'n laagste stand en wordt het door het hele huis behaaglijk warm.
Ook de as afgifte valt erg mee.
Het contact met Andries, de levering en betaling heb ik ook als zeer prettig ervaren.
Kortom zeer tevreden en zal in het voorjaar zeker weer bij VeluwsePellets bestellen.

Ronald Wolf
7 maanden geleden
Goed advies en niet duur.
Pellets branden goed en weinig afval.
Ik heb nog niet veel vergelijkingsmateriaal maar ik ben tevreden over deze pellets.
Pellets branden goed en weinig afval.
Ik heb nog niet veel vergelijkingsmateriaal maar ik ben tevreden over deze pellets.


Erwin Vonk
7 maanden geleden
Ik ben er super tevreden over. Naar mijn idee verbruik ik minder, en heb een goede warmte afgifte.

Klaas Kamann (Tonk)
7 maanden geleden
Pellets voldoen naar volle tevredenheid weinig as en geven veel warmte af

Henk van Harten
7 maanden geleden
Super korrels,verbranden goed en geven fijne warmte af, optijd geleverd, kortom ZEER tevreden mee!!

Arjan Van Ommen
7 maanden geleden

Wim E
7 maanden geleden
Makkelijk en snel contact via Whatsapp en zonder problemen geleverd.

Matthijs Vandermeer
7 maanden geleden
Goede pellets , branden mooi en weinig as

Kees Kras
7 maanden geleden
Beste pellets die we gehad hebben tot nu toe weinig as geen roet schone ramen en niet onbelangrijk achteraf betalen en zeer goeie service

Marja
7 maanden geleden
Wim Wullink
1 jaar geleden
De pellets branden goed, schoon. Duidelijke communicatie en afspraken.
Wim Wullink
1 jaar geleden
Prima pellets, branden mooi schoon. Prettige communicatie met de eigenaar.
Etienne Zoetbrood
1 jaar geleden
Goede en snelle service en zeer tevreden over de pellets.
Robin Marskamp
1 jaar geleden
joop strick
1 jaar geleden
Zeer goed geregeld, duidelijke afspraken , goede afhandeling .
Prima korrels(pellets)
Prima korrels(pellets)
Weiko Venema
1 jaar geleden
Ik ben tevreden er veluwse pellets merk geen verschil in stoken met andere merken, alleen een beetje meer stof onder in de zak
Marianne van Mol
1 jaar geleden
We zijn zeer tevreden over de pellets en deze dragen zeker bij aan de knusse sfeer in huis. Zeker met deze grijze dagen. 🎅🏼🌲🎅🏼🎄
Harry Schouten
1 jaar geleden
Zeer goede kwaliteit pellets van het merk Slav Forest tegen een absoluut concurrerende prijs en ook de bezorging volgens de afspraak! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Laat de kou maar komen! In ieder geval heeft VeluwsePellets er een vaste klant bij.
Aad Kamphorst
2 jaar geleden
mooie witte pallets branden schoon heel weinig as. Nette afhandeling met achteraf betalen.
Pascal de boer
2 jaar geleden
Top geregeld met de Pelletkorrels.
Bedankt voor de snel reactie en kwaliteit!
Bedankt voor de snel reactie en kwaliteit!
mieke salij
2 jaar geleden
Een hele goede service. De pellet kwamen op de afgesproken tijd. De eigenaar stuurde s’morgens een berichtje wanneer ze zouden komen. Al met al een aanrader om bij deze firma je pellets te kopen.
A B
2 jaar geleden
Pallet met witte pellets besteld en afgehaald.
Goede prijs kwaliteit, en vriendelijk geholpen contact verliep goed via de app
Goede prijs kwaliteit, en vriendelijk geholpen contact verliep goed via de app
hielke elzes
2 jaar geleden
Top bedrijf.
Zeer goede communicatie.
Een echte aanrader.
Zeer goede communicatie.
Een echte aanrader.
Carel van de Giessen
2 jaar geleden
Omdat ik vlakbij de plek woon waar de pellets opgehaald kunnen worden, heb ik ervoor gekozen om deze zelf te halen. De uitleg van Andries was duidelijk. De hulp van de mensen daar ( van den Heuvel ) was geweldig. Voldoende ruimte om de zakken te halen met auto en aanhanger in de loods. De zakken zijn van een goede kwaliteit. Heb 210 zakken gehaald, in één zat een klein scheurtje waar een paar korrels uitgerold waren. Nadat de pellets waren gehaald kreeg ik de factuur. Dus niets vooraf betalen, zekerheid dat je krijgt wat je bestelt/ ophaalt. Ik kan deze zaak zeker aanraden. En straks genieten van de warmte.
Dienko Cazemier
2 jaar geleden
Wij hebben twee pallets met totaal 140 zakken pellets besteld en we zijn zeer goed geholpen, de pallets met pellets zijn volgens afspraak netjes bezorgd door Ben Becker transport uit Soest.
Dank je Andries voor de levering, en het vertrouwen in ons dat we betalen nadat we de levering hebben ontvangen.
Helaas hebben we een grindpad waar de elektrische palletwagen niet op kan rijden anders waren ze nog in de schuur gezet ook.
Dank je Andries voor de levering, en het vertrouwen in ons dat we betalen nadat we de levering hebben ontvangen.
Helaas hebben we een grindpad waar de elektrische palletwagen niet op kan rijden anders waren ze nog in de schuur gezet ook.
Yvonne Westerveld
2 jaar geleden
Gisteren een pellet mogen ontvangen
Bestellen ging via whatsapp werd snel op gereageerd
Mocht zelf de dag zeggen waarop ze geleverd zouden worden
Afgesproken gisteren (maandag)
Zaterdag netjes een app gekregen hoe laat de chauffeur zou komen
Maandag ruim voor de afgesproken tijd kwam er een aardige meneer en die heeft netjes de pellets neergezet op de plek die ik wilde
Ook over de betaling zijn we zeer tevreden
Hoefde niet van te voren te betalen ook niet bij aflevering kreeg in de avond netjes een tikkie en die meteen betaald
Wij zijn er zeer tevreden over en dat voor een zeer mooie prijs
Bestellen ging via whatsapp werd snel op gereageerd
Mocht zelf de dag zeggen waarop ze geleverd zouden worden
Afgesproken gisteren (maandag)
Zaterdag netjes een app gekregen hoe laat de chauffeur zou komen
Maandag ruim voor de afgesproken tijd kwam er een aardige meneer en die heeft netjes de pellets neergezet op de plek die ik wilde
Ook over de betaling zijn we zeer tevreden
Hoefde niet van te voren te betalen ook niet bij aflevering kreeg in de avond netjes een tikkie en die meteen betaald
Wij zijn er zeer tevreden over en dat voor een zeer mooie prijs

Kees Pool
2 jaar geleden
Prima service betalen na leveringen en snelle levering.
Zeker in deze tijd waar allerlei oplichters pellets aanbieden tegen lage tarieven maar na betaling door bankoverschrijving niet leveren
Zeker in deze tijd waar allerlei oplichters pellets aanbieden tegen lage tarieven maar na betaling door bankoverschrijving niet leveren

Bert van de Kemp
2 jaar geleden

Ellen Straver
2 jaar geleden
Korrels zijn prima te gebruiken als kattenbakvulling, valt mooi uit elkaar en ruikt niet.

Jan Ottevanger
2 jaar geleden
Heel goede service en pellets branden schoon met heel weinig as

Harold Buitenhuis
2 jaar geleden

Ronnie Spikker
2 jaar geleden
Ik stond er van te kijken van de snelle service .en de pellets tot achter het huis gebracht .top

Steven Smid
3 jaar geleden
Ik kwam in contact met Andries toen hij tussenpersoon was van een Duits bedrijf voor de levering van Pellini pellets. Door omstandigheden kwam levering niet tot stand, aanlevering grondstof bleef achter. Andries leverde later met zijn bedrijf, VeluwsePellets, Poolse pellets (Tartak Olcyzk). Levering aan huis volgens afspraak, helemaal top. Nog even 1 minpuntje, de pellets werden geleverd voor een afgesproken prijs, jammer dat binnen de 14 dagen de prijs verlaagd werd zonder een tegemoetkoming voor mij.

willem
3 jaar geleden
Goede pellets voor een goede prijs ,,goed geholpen en hoefde pas te betalen nadat ik de pellets thuis had ,,,hoop vertrouwen in de klant ,,, volgende x weer bij VeluwsePellets pellets halen ....zeker een aanrader
- Houtpellets afhalen in Marum regio Groningen en Drachten
- Houtpellets afhalen in Heerde nabij Zwolle & Apeldoorn
- Waar kan ik houtpellets kopen die geschikt zijn voor mijn pelletkachel?
- Goedkope houtpellets kopen?
- Welke houtpellets zijn de beste?
- Waar houtpellets te koop?
- Beukenhout: de perfecte houtsoort voor uw kachel
- Houtpellets en ENplus A1
- Houtpellets vs gas
- Hoe Houtpellets bewaren?
- Houtpellets gebruiken voor kattenbakvulling
- Houtpellets Kopen: Alles Wat U Moet Weten